Ұйымға бекіту тәртібі
Медициналық ұйымға электрондық үкіметтің сайты арқылы тіркелуге болады egov.kz.
Бастау үшін сіз сайтқа кіруіңіз керек egov.kz, авторизациядан немесе тіркеуден өтіңіз. Әрі қарай, сайттың басты бетінде "Денсаулық сақтау", бұдан әрі "медициналық көмек" қойындысын нұқыңыз және "алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу"қызметіне өтіңіз.
Әрі қарай, "онлайн қызметке тапсырыс беру" батырмасын басып, тіркеуге өтінімді толтырыңыз. Осыдан кейін Сіздің жеке кабинетіңізде, "қызметтерді алу тарихы" бөлімінде сіз өңделген тіркеу туралы анықтамамен таныса аласыз.
Егер қызмет көрсетудің регламенттік мерзімі асып кетсе (ол 1 жұмыс күнін құрайды), сіз тіркеуге сұрау жіберілген медициналық ұйымға жүгіне аласыз.
Қызмет көрсету нәтижесі-алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелгені туралы ақпаратпен оң жауап алу немесе тіркеуден дәлелді бас тарту.
Естеріңізге сала кетейік, қызмет тегін көрсетіледі. Сіз тек бір медициналық мекемеге қосыла аласыз және жылына бір реттен көп емес.
Ережелер
Азаматтарды бастапқы ұйымдарға бекіту
медициналық-санитарлық көмек
1. Жалпы ережелерОсы Азаматтарды алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымдарына бекіту қағидалары "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 45-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
Осы Ереже Азаматтарды алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымдарына бекіту тәртібін айқындайды.
Азаматтарды алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымдарына бекіту-тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (бұдан әрі - ТМККК) шеңберінде МСАК көрсету және азаматтардың оны алуға құқықтарын іске асыру жөніндегі алғашқы медициналық - санитариялық көмек ұйымдарының (бұдан әрі-МСАК) міндеттемелерін тіркеу.
2. Азаматтарды ұйымға бекіту тәртібіалғашқы медициналық-санитарлық көмекАзаматтарды МСАК ұйымдарына бекіту бір әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде дәрігерді, медициналық ұйымды еркін таңдау құқығын ескере отырып, тұрақты немесе уақытша тұратын, жұмыс істейтін, оқитын жері бойынша жүзеге асырылады.
Азамат тек бір МСАК ұйымына бекітіледі.
Азаматтың МСАК ұйымына тіркелгенін куәландыратын құжат медициналық ұйымға тіркелу талоны болып табылады. Тіркеу талонын медициналық ұйымның медициналық тіркеушісі береді.
МСАК ұйымына тіркелу еркін нысандағы өтініш және жеке басты куәландыратын құжат (жеке куәлік, паспорт, туу туралы куәлік, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен берілген өзге де құжат) негізінде МСАК ұйымының жұмыс кестесіне сәйкес кез келген күнтізбелік уақытта жүзеге асырылады.
МСАК ұйымдары азаматтар өз бетінше жүгінген кезде тіркеуді жүзеге асырады.
Денсаулық жағдайы бойынша МСАК ұйымына өз бетінше келуге мүмкіндігі жоқ адамдарды тіркеу МСАК ұйымдарында олардың жазбаша өтініші бойынша жүргізіледі.
Азаматтарды МСАК ұйымдарына бекіту бекітілген халық санының нормативтеріне сәйкес жүзеге асырылады. Тіркелген халық санының нормативтері туралы ақпарат бұқаралық ақпарат құралдары арқылы азаматтардың назарына жеткізіледі және МСАК ұйымдарында танысу үшін қолжетімді орындарда орналастырылады.
Азаматтарды МСАК ұйымдарына бекітуді өзгерту жүзеге асырылады:
тұрақты немесе уақытша тұрғылықты жері, жұмысы немесе оқуы өзгерген кезде, сондай-ақ МСАК ұйымы қайта ұйымдастырылған немесе таратылған жағдайларда; азаматтың дәрігер мен медициналық ұйымды еркін таңдауы кезінде жылына бір реттен жиі емес.
Тіркеу өзгерген кезде талон МСАК ұйымына қайтарылады, ал азаматқа тіркеуден шығару талоны беріледі.
Азаматтың МСАК ұйымына тіркеуді еркін таңдауы кезінде оған осы ұйымның мамандары үйде қызмет көрсету мүмкіндігін алдын ала ескертеді және талонда көрсетіледі.
МСАК ұйымы тіркелген халық туралы ақпаратты жылына бір рет жергілікті денсаулық сақтауды мемлекеттік басқару органына ұсынады.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 қарашадағы № 1263 қаулысы
Алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсету қағидаларын және азаматтарды алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымдарына бекіту қағидаларын бекіту туралы