1.Дұрыс тамақтану.Ұйқы безінің жұмысын жақсарту үшін көмірсулар қабылдауды азайтуға тырысу, сондай-ақ күнделікті тұтынылатын калория санын азайту керек. Қант диабетінің алдын алу үшін барынша жеңіл қорытылатын көмірсуларды азайту немесе толығымен мәзірден қантты және қанты бар (печенье, табиғи емес шырындар) кез келген өнімдерді алып тастау қажет.
Негізгі тамақ өсiмдiк талшықтарынан болуы тиіс.Оның ішінде 20% май (олардың 50-70% өсімдік майы), 60% күрделі көмірсулар, 20% ақуыз болуы керек. Жалпы диета : құс, төмен калориялы балық, көкөніс, тәтті емес шырындар болады. Ал макарон және нан-тоқаш өнімдерін, дәмді, тәтті, және ысталған азық-түлік түрлерін тұтынуды шектеу қажет. Қуырылған тағамдар, пісірілген немесе бұқтырылған тағамдарға ауыстырылуы тиіс. Қантты өнімдердің тапшылығын толтыру үшін, сіз қант алмастырғыштарды пайдалануға болады – Стевиозида ең жақсы таңдау.
2. Күнделікті жаттығу. Қант диабетінің алдын алу үшін күн сайын жаттығу сыныптары үшін кем дегенде жарты сағат жасалып отыруы тиіс.Күнделікті жаттығу жасау күшейтілген липолиз арқасында метаболикалық үрдістерге оң әсер етіп, май айтарлықтай дене салмағын азайтады, қан құрамын жақсартады.
Қант диабеті алдын алу үшін, дәрігерлер үнемі жүзу, футбол және басқа да спорт, би, велосипедке, күнделікті жүруге кеңес беріледі.
3. Тыныштық сақтауға тырысу. Тұрақты стресс аурудың себептерінің бірі болғандықтан, диабеттің алдын алуда эмоциялық мониторинг кіреді. Мүмкіндігінше шиеленіскен жағдайларды болдырмау үшін теріс-пікірлес адамдардан қзін алшақ ұстау керек. Жұмыс үнемі қиын шешім қабылдауды талап етеді, сондықтан егер мүмкіндік болса денсаулығы үшін одан бас тартуға болады.
4. Үнемі медициналық тексеруден өтіп тұру керек. Тәуекел тобындағы адамдарға , қант диабетінің алдын алу мақсатында, кем дегенде жарты жылда бір рет медициналық тексеруден өту керек. Қзін жақсы сезіну – қарулы болуды білдіреді!

© 2017 - Maqsat МеД